نرخ ساعتی خدمات حسابداری

نرخ ساعتی خدمات حسابداری-وب سایت امین

نرخ ساعتی خدمات حسابداری

یکی از سوالات و ابهامات صاحبان مشاغل نحوه محاسبه کارمزد خدمات حسابداری می باشد و متاسفانه قیمت اکثر شرکت های ارائه دهنده خدمات حسابداری غیر فنی بوده و اعلام قیمت آنها غیر مستند می باشد.

اعلام نرخ ساعتی خدمات حسابداری شرکت حسابداری متفاوت است، برخی با توجه به میزان حق الزحمه حسابدار، بر اساس جدول طبقه بندی مشاغل، برخی بر اساس ساعت کار، برخی دیگر بر اساس میزان فروش و … قیمت را اعلام می کنند. لیست قیمت ایجاد خدمات مالی و حسابداری و نرخ ساعتی خدمات حسابداری که به نظر ما همه نادرست هستند. به طور کلی هزینه خدمات حسابداری مانند یک کالا یا برخی خدمات است و با فرمول محاسبه نمی شود و شرکت حسابداری باید اطلاعات زیادی مانند جدول بالا داشته باشد تا برآورد دقیق زمانی و هزینه ای را در اختیار مشتری قرار دهد.

قیمت خدمات حسابداری و قیمت خدمات حسابرسی به عناصر زیادی بستگی دارد که اطلاعات آنها باید در دسترس باشد، عناصری مانند نوع فعالیت شرکت، تعداد اسناد حسابداری، تعداد و مبلغ فاکتورهای فروش، سوابق مالیاتی سال های گذشته، سیستم نرم افزار حسابداری، تعداد پرسنل، نوع همکاری با موسسه حسابداری و … که همگی در تعیین قیمت خدمات حسابداری و حسابرسی موثر هستند.

نرخ ساعتی خدمات حسابداری-وب سایت امین

 

درخواست قیمت خدمات حسابداری

تمامی موارد ذکر شده باعث شده است تا تیم خدمات مالی اکانت ilia با ایجاد جدولی برای محاسبه قیمت خدمات حسابداری، مشتریان را از سردرگمی فضای وب رها کند تا تمامی مدیران کسب و کار با تکمیل موارد مربوطه به راحتی درخواست شما را ارسال کنند. رسید خدمات حسابداری را باید به موسسه حسابداری ارسال کنند و کارشناسان اکانت متعهد هستند که نرخ ساعتی خدمات حسابداری را در اسرع وقت به مشتریان اطلاع دهند.

 

عوامل موثر بر قیمت خدمات حسابداری

 

  1. کیفیت گزارش های درخواستی

هرچه کیفیت گزارش های ارسالی شرکت بالاتر باشد، هزینه بیشتر و حقوق حسابدار بیشتر می شود.

 

  1. نوع فعالیت

نوع فعالیت ها و خدماتی که از شرکت های خدمات حسابداری درخواست می کنید، بسته به نوع تقسیم بندی یا موضوع آن ها، کارمزد و حقوق متفاوتی دارد.

 

عوامل موثر بر قیمت خدمات حسابداری-وب سایت امین

  1. حجم کار

میزان فعالیتی که یک حسابدار یا شرکت خدمات حسابداری برای شرکت یا سازمان شما انجام می دهد، بسته به ساعات کار و حجم کار، نرخ مشخص و هزینه های متفاوتی دارد.

 

  1. سود شرکت

حقوق حسابدار با توجه به معیارهای سودآوری شرکت متغیر بوده و بر این اساس محاسبه می شود، یعنی هرچه حسابدار بتواند سود بیشتری برای شرکت ایجاد کند و در عین حال هزینه کمتری نیز خرج کند، مبلغی دریافت خواهد کرد.

 

  1. سطح تجربه

هر چه سطح تحصیلات، تخصص، تجربه و سابقه حسابدار اعزامی توسط موسسه حسابداری بالاتر باشد، قیمت خدمات حسابداری افزایش می یابد. چیزهای عادی و ساده شرکت یا سازمان شما.

 

عوامل موثر بر قیمت خدمات حسابداری-وب سایت امین

 

هزینه های شامل نرخ ساعتی خدمات حسابداری چیست؟

 

طبق قانون حق الزحمه خدمات حسابداری شامل موارد زیر است:

دستمزد ساعتی حسابداران در هر بخش بر اساس بودجه ساعتی برآورد می شود.

هزینه های عمومی را می توان به هر پست اختصاص داد، این هزینه ها شامل مفاهیمی مانند اجاره دفتر، پرسنل اداری و خدماتی، لوازم، کاغذ، برگه های کار مصرفی و … می باشد.

 

چرا برخی افراد ترجیح می دهند از خدمات شرکت های حسابداری استفاده کنند؟

 

برخی از مدیران و صاحبان مشاغل ترجیح می دهند به جای استخدام حسابدار از خدمات شرکت های حسابداری استفاده کنند. این تصمیم دلایل متعددی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کارکنان با استفاده از خدمات موسسات حسابداری، بسیاری از امور مالی خود را به آنها می سپارند تا این فعالیت ها به نحو احسن انجام شود و فشار و دشواری کاهش یابد.

برخی از مدیران به دلیل عدم تسلط بر دانش حسابداری از انجام آن توسط خود شرکت خودداری می کنند.

با انتخاب یک شرکت خدمات حسابداری مطمئن، مشکل انتخاب و جذب نیروی انسانی حل می شود.

تقریبا تمامی مدیران کسب و کار برای انجام کلیه امور حسابداری به مشاور نیاز دارند شرکت های خدمات حسابداری می توانند در زمینه وظایف حسابداری به مدیران مشاوره دهند.

در هنگام استفاده از خدمات این شرکت ها، تمامی مسئولیت امور حسابداری بر عهده موسسه یا موسسه حسابداری است.

یکی دیگر از دلایل انتخاب شرکت های حسابداری کاهش هزینه ها است.

چرا برخی افراد ترجیح می دهند از خدمات شرکت های حسابداری استفاده کنند؟-وب سایت امین

 

مهمترین نکات برای انتخاب شرکت خدمات حسابداری

 

امروزه در کشور ما ایران تعداد زیادی شرکت در زمینه خدمات حسابداری فعالیت می کنند. دانستن اینکه کدام یک بهترین و قابل اعتمادترین است. به انتخاب شما بستگی دارد.

 

سخن نهایی 

 

خدمات حسابداری شامل کلیه فعالیت های لازم در زمینه مسائل مالی است که یک شرکت به آن نیاز خواهد داشت، برخی از صاحبان مشاغل برای تسهیل در اخذ صورت های مالی شرکت های خدمات حسابداری را استخدام می کنند، نکته مهم در این زمینه میزان حقوق و دستمزدی است که این شرکت ها در سال دریافت می کنند. در این مقاله به ارائه و بررسی نرخ ساعتی خدمات حسابداری پرداخته ایم که در پایان امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.