انواع خدمات حسابداری و مالی

انواع خدمات حسابداری و مالی

طبق نوع ارائه شرکت و سازمان حسابداری، خدمات حسابداری به کسب‌وکارهای گوناگون به ۴ دسته تقسیم‌بندی می‌گردد که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود.

همه این خدمات در شرکت حسابداری امین ارقام با بهترین کیفیت و زیر نظر متخصصان برتر تهران صورت می‌گیرد.

انواع خدمات حسابداری به‌صورت زیر است:

خدمات مشاوره حسابداری

اغلب کسب‌وکارها خود شامل تیم حسابداری می‌باشند، ولی جهت کیفیت مدیریت مالی بالاتر از خدمات مشاوره‌ای شرکت حسابداری، بهره‌مند می‌شوند. این خدمات به طور آیتمی و یا به طور جامع می‌توانند اجرای خدمات مالی و حسابداری کسب‌وکار را بر عهده گیرند. به‌عنوان‌مثال مشاوره در زمینه‌های:

  • استخدام نیروی جدید در بخش حسابداری
  • سازمان تأمین اجتماعی و امور مالیاتی
  • مدیریت مالی با تجزیه‌وتحلیل، بررسی، صورت‌حساب و آمارهای مالی شرکت، سود و زیان.

شما می‌توانید با تماس با همکاران ما در شرکت حسابداری امین ارقام مشاوره رایگان حسابداری دریافت نمایید و نازل‌ترین تصمیم جهت رفع مشکلات مالی و حسابداری خود بگیرید.

خدمات فنی و پشتیبانی حسابداری

در این آیتم از خدمات، با بررسی کردن نیازهای کسب‌وکار حسابداری موردنظر، سیستم‌های مالی و حسابداری آن‌ها را راه‌اندازی نموده و در آخر از آن پشتیبانی می‌نماید. به‌عنوان‌مثال:

  • طراحی نمودن سیستم انبارداری به‌روز و پیشرفته
  • راه‌اندازی قسمت حسابداری در کسب‌وکارهای جدید
  • تولید نمودن نرم‌افزارهای حسابداری به همراه پشتیبانی و ارتقا آن

خدمات اجرایی در حسابداری

در این نوع آیتم از خدمات شما انجام‌دهنده اوامر حسابداری و مالی را به‌صورت جامع یا قسمتی از آن را برون‌سپاری نموده هستید همچنین شرکت حسابداری که انجام‌دهنده تمامی خدمات مالی و حسابداری هستند این کار را بر عهده دارند. اغلب خدمات اجرایی در حسابداری دارای پشتیبانی مشاوره نیز هستند. به‌عنوان‌مثال:

  • پرداخت‌های خارجی یا داخلی حقوق کارمندان را برنامه‌ریزی می‌کنند.
  • به‌صورت جامع خدمات مالی و حسابداری را ارائه می‌دهند.
  • ارائه همکاری خدمات مالی و حسابداری با سایر شرکت‌ها
  • صورت‌حساب‌های مالی و حسابرسی شرکت را تنظیم می‌نمایند.

 

خدمات حسابداری ۳۶۰ درجه

با درنظرگرفتن اینکه بیش‌تر شرکت‌ها دارای قسمت فعالیت حسابداری و مالی هستند، این فعالیت لازمه تمامی شرکت‌ها نیست. کلیه فعالیت‌های مدنظر مالی از اصلی‌ترین و جزئی‌ترین اوامر مالی یک سازمان یا شرکت هستند.

حین اینکه اکثر شرکت‌های انجام‌دهنده فعالیت حسابداری به‌صورت حرفه‌ای همچنین در زمینه‌های اندک خدمات را ارائه می‌نمایند.

مثال‌های‌ خدمات حسابداری ۳۶۰ درجه به شرح ذیل است:

  • ارائه تمامی امور حسابداری و مالی
  • انجام‌دهنده خدمات یا فعالیت حسابداری و مالی به‌صورت کامل

خدمات حسابداری نرم‌افزار (مکانیزه)

بعد از طراحی سیستم‌های مالی دستی، نرم‌افزارهایی طبق احتیاج‌های شرکت منتخب طراحی می‌گردند، تا در امتداد برطرف‌سازی آن‌ها، بتوانند به طور مکانیزه و سرعت بالا، اجرا گردند.

پس‌ از آن اطلاعات شرکت در آنها درج شده و نحوة عملکرد نرم‌افزارها به کارکنان وابسته آموزش داده می‌شود.

لیست قیمت خدمات حسابداری و مالی

یکی از قضایا اساسی و کاربردی جهت منتخب نمودن مناسب‌ترین شرکت حسابداری و خدمات حسابداری و مالی که لازم است به آن توجه نمایید این است که نرخ خدمات حسابداری و مالی در این مؤسسات مناسب و منصفانه حساب شود.

مطابق با نوع فعالیتی که شما در نظر دارید هزینه خدمات حسابداری مختلف است همین امر موجب می‌شود که ما نتوانیم لیست هزینه خدمات حسابداری و مالی ثابتی را درج نماییم.

جهت رفاه کاربران محترم شرکت حسابداری امین ارقام تصمیم گرفته تمامی خدمات حسابداری و مالی خود را با نرخی منصفانه و کمتر از دیگر موسسات حسابداری خدمت شما عزیزان ارائه نماید.

شما می‌توانید با تماس با همکاران ما در شرکت حسابداری امین ارقام مشاوره رایگان حسابداری دریافت نمایید و نازل‌ترین تصمیم جهت رفع مشکلات مالی و حسابداری خود بگیرید.

همچنین اگر به دنبال فعالیت خاصی هستید، لیست هزینه خدمات حسابداری و مالی برای شما کاربران عزیز ارسال می‌گردد.

لیست قیمت خدمات حسابداری و مالی

خدمات حسابداری و مالی چیست؟

لازم به ذکر است که خدمات مالی قسمت گسترده و کاربردی‌ترین خدمات حسابداری به شمار می‌رود. همین امر از توجه و نظارت به خصوصی برخودار است. خدمات حسابداری و مالی به واسطه خرید و فروش و انجام معاملات گوناگون صورت می‌گیرد.

انواع خدمات مالی و حسابداری

شرکت‌های خدمات حسابداری، ارائه‌دهنده فعالیت‌های بسیار متنوعی هستند که به‌صورت خلاصه به برخی از آن‌ها اشاره می‌نماییم:

  1. تنظیم نمودن لیست صورت‌حساب و گزارش‌های مالی
  2. میان شرکا اختلافات مالی حل می‌شوند
  3. جهت گرفتن وام مدارک به بانک باید ارائه گردد
  4. از ورشکستگی مالی شرکت جلوگیری گردد
  5. صورت‌حساب‌ها مکانیزه شود
  6. رسیدگی به حقوق کارکنان و ارزش سهام شرکت و…

انواع خدمات مالی و حسابداری

لیست خدمات حسابداری

– پرداخت و پیگیری مالیات در زمان مشخص و توزیع شرح مالیاتی

– تدوین تنظیم و مدارک جهت ثبت در دفاتر تجاری

– گزارش‌های فصلی، ماهانه، سالانه تنظیم شود

– ارائه خدمات حسابداری و مالی به طور جامع در زمینه‌های گوناگون

– استخدام نیروی حسابدار به طور تمام‌وقت

– پشتیبانی و راه‌اندازی سیستم‌های مکانیزه حسابداری

– برنامه ریزی جهت پرداخت‌های خارجی و داخلی حقوق کارمندان

– نظارت فعالیت مشاوره‎ای و راهنمایی بر واحدهای مالی

-تهیه و توزیع صورت‌حساب‌ها، معاملات و…. جهت به‌روز‌رسانی حساب‌های عقب افتاده همچنین کنترل دقیق آن‌ها

– و…

خدمات حسابداری

به سازمانی از خدمات حسابداری گفته می‌شود که به‌واسطه کسب‌وکار شرکت‌ها و سازمان‌های حسابداری و مالی به طور دقیق یا سطحی صورت می‌گیرد.

در انجام خدمات حسابداری به کلیه امور مالی اشخاص حقیقی و حقوقی رسیدگی شده و خدماتی مانند اصلاح حساب‌ها، رفع‌ورجوع نواقص مالی، ارائه گزارش‌های مالی، تجزیه‌وتحلیل حساب‌های مالی و … صورت می‌گیرد.

فعالیت حسابداری و مالی بسیار وسیع است و آن را نمی‌توان محدود به چند کار معین نمود. میزانی از این فعالیت در برخی از شرکت‌ها رایگان ارائه می‌گردد که حداکثر مرتبط به آشنایی شما با نحوه عملکرد آن شرکت‌ها به شمار می‌رود.

در بین انبوه لیست خدمات حسابداری مشاوره‌های مالیاتی ما به شما کمک می‌کند که بهترین انتخاب در این باره را داشته باشید تا در آینده با کمترین مشکل مالیاتی و حسابرسی روبرو شوید. تمام این مشاوره‌ها به واسطه تیم تخصصی و بسته به حوزه فعالیت شما امکان‌پذیر است تا راه‌کار دقیقی در این باره داشته باشید.

بهتر است جهت انتخاب نمودن شرکتی که قرار است اوامر مالی و حسابداری شما را انجام دهد دقت نمایید و شرکتی را جهت این کار منتخب نمایید که باسابقه و تخصص کافی در این موضوع را داشته باشد.

نوشتن و تنظیم نمودن مدارک دفاتر کل و روزنامه و مدارک مرتبط به درآمد و هزینه

مطابق  با قانون تجارت ماده ۶، یادداشت نمودن دفاتر کل، دارایی، روزنامه الزامی محسوب می‌شود. مقررات و شرایط ذکر شده دفاتر قانونی متفاوت، با یکدیگر گوناگون به‌حساب می‌آید. همچنین کلیه رویدادهای حسابداری و مالی باید به‌صورت کلی، معاملات لازم است در دفاتر کل و روزنامه درج گردد.

بهتر است در دفاتر درآمد و هزینه، یا دفاتر مشاغل، کلیه درآمد و هزینه همچنین خرید و فروش دارایی قابل استهلاک درج گردد. از آنجایی که تنظیم نمودن درست و مناسب این اسناد و مدارک طبق معیارهای حسابداری، ساده نیست و عدم مطابقت آن‌ها می‌تواند موجب محرومیت از معافیت و تخفیف‌های مالیاتی گردد، یکی از خدماتی که موسسات خدمات مالی و حسابداری ارائه می‌دهند، تدوین این مدارک به شمار می‌رود.