خدمات مالی در تهران

خدمات مالی در تهران

خدمات مالی در تهران موضوع این نوشته می‌باشد. شرکت امین ارقام خدمات حسابداری و مالی، حسابرسی با بهره‌گیری از کادر مجرب و متخصص باتجربه توانایی را شامل می‌شود. شرکت امین ارقام به شرکت‎‌های بسیاری انواع خدمات حسابداری و مالی، بیمه‌ای، مالیاتی و حسابرسی اعم از شرکت‌هایی نظیر شرکت صنعتی، مهندسی، خدماتی و…. ارائه می‌نماید. یکی از کاربردی‌ترین و اساسی‌ترین خدمات مالی محسوب می‌شود که در بخش‌های اقتصادی اثرگذار هستند همچنین خدمات مالی طیف وسیعی از فعالیت‌های ویژه مثل سرمایه‌گذاری، بیمه، و بانک‌داری به شمار می‌رود.

  • خدمات پرسنلی و اداری
  • مشاوره تمامی خدمات حسابرسی
  • خدمات حسابداری و مالی
  • ارائه نمودن خدمات مالیاتی و حسابرسی
  • کارکرد مالیات شرکت‌ها و مالیات تکلیفی
  • تنظیم نمودن اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده
  • تنظیم نمودن گزارش فصلی ماده ۱۶۹ مالیات‌های مستقیم
  • تنظیم نمودن گزارش مالیات حقوق پرسنل
  • و….

ارائه خدمات مالیاتی

حداکثر شرکت‌ها احتیاج به افرادی دارند که خدمات مالیاتی را انجام دهند اما به دلیل اینکه هزینه استخدام کردن چند فرد با هم زیاد است. به همین دلیل شرکت امین ارقام خدمات مربوط به حسابداری و مالی را انجام می‌دهد که این خدمات به شرح زیر است:

تنظیم نمودن و ثبت گزارش‌های فصلی، تهیه و ارسال کردن اظهارنامه مالیاتی، ثبت کردن اظهارنامه ارزش‌افزوده و انجام‌دادن همه‌ خدمات در زمینه مالی و مالیاتی در هر فصل و هر ماه که یکی از دغدغه‌های مدیران صاحب کسب‌وکار به شمار می‌رود. همچنین مدیران کاردرست و موفق بر این امر واقف هستند که عدم پیگیری و ارسال این خدمات در اغلب آیتم‌ها از جریمه‌های سنگینی برخوردار است.

خدمات مالی و حسابداری در تهران

خدمات مالی و حسابداری به شرح ذیل است:

  • برنامه‌ریزی و مشاوره جهت بهبود بخشیدن کارکرد کسب‌وکار و سایر احتیاجات کسب‌وکار
  • خدمات حسابداری یاری‌دهنده کسب‌وکار مدیریت معاملات جریان نقدی به شمار می‌رود.

خدمات حسابداری و مالی که شرکت امین ارقام انجام می‌دهد که دارای این آیتم‌هاست: انجام و ارائه تمامی حسابداری شرکت‌های بازرگانی، مهندسی، بانکداری، تولیدی، صنعتی، به‌روزرسانی حساب‎‌های معوق، تهیه و توزیع حساب‌های مالی و بستن حساب‌ها، کنترل و نظارت حساب‌ها به طور دائم، استقرار نماینده و کادر حسابداری در سطح‌های گوناگون باتوجه‌به نیازهای شرکت به‌صورت تمام‌وقت یا پاره‌وقت و پروژه‌ای، تهیه نمودن دفاتر قانونی، تهیه و تحلیل گزارش‌های مالی بین دوره سالیانه، تهیه صورت‌حساب‌های مالی و…. هستند.

خدمات پرسنلی و اداری

ارائه و انجام خدمات این مجموعه در راستای محاسبه و کنترل ساعات کاری پرسنل، تهیه نمودن فیش‌های حقوقی نیروها همچنین انواع نامه‌های پرسنلی، محاسبه بیمه حقوق و مالیات پرسنل شرکت، پیگیری و ارسال اوامر مرتبط با سازمان‌های ذی‌ربط، محاسبه نمودن سنوات و عیدی و طلب مرخصی پرسنل، انجام و ارائه اوامر کارگزینی و… می‌گردد و کسب‌وکارهایی که طرف قرارداد ما در مؤسسه هستند هم می‌توانند از مشاوره با کارشناسان مجرب ما بهره‌مند شوند.

مشاوره تمامی خدمات حسابرسی در تهران

تمامی عملیات و فعالیت‌های مالی و اسناد مرتبط به خدمات حسابرسی بررسی، رسیدگی و بازبینی می‌شوند تا از مغایرت و خلأ ناشی از نقص کارکرد تعیین شده و تدبیری جهت مدارک انجام گردد.

هدف‌های حسابرسی عملیاتی عبارت‌اند از مشخص‌کردن اینکه آیا عملیات به‌صورت درست و طبق قصد مدیریت عمل می‌کند. صورت‌های مالی دارای انواع آیتم‌های سود و زیان جامع و کلی، ترازنامه، وجه نقد و سایر یادداشت‌های توضیحی هستند.

استفاده و بهره‌گیری از منابع موجود در بخش عملکرد حسابرسی عملیاتی، واحد یا عملکرد را ارزیابی می‌نماید. تا مشخص کنند که اهداف مدیریتی در مؤثرتر و کارآمدتر برآورده می‌گردد. اغلب از حوزه‌های حسابرسی عملیاتی عبارت‌اند از: ساختار سازمانی، مدیریت دارایی و امنیت، کارکنان و بهره‌وری.

مشاوره تمامی خدمات حسابرسی در تهران

تنظیم و ثبت‌نام اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده

برای حداکثر افراد عملکرد اظهارنامه ارزش‌افزوده و ثبت‌نام آن مورد انتقاد و پرسش است که فرد موظف به پرداخت مالیات ارزش‌افزوده هستند. در جواب پرسش اظهارنامه ارزش‌افزوده چه زمانی در سال است و مهلت ارسال آن کی است و به چه صورت باید اظهارنامه ارزش‌افزوده را تکمیل و ارسال نمود باید گفت: مطابق با قانون مودیان مالیاتی مکلف شده‌اند که در فاصله ۱۵ روز بعد از پایان هر فصل از سال نسبت به تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده اقدام کنید. در غیر این صورت فرد مشمول به جرایم سنگین مالیاتی خواهد شد و موظف است که آن را پرداخت نماید. یکی از انواع مالیات‌های غیرمستقیم، مالیات بر ارزش‌افزوده هستند که ضوابط مرتبط به آن در قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مشخص شده است.

تنظیم نمودن گزارش فصلی ماده ۱۶۹ مالیات‌های مستقیم

به‌تمامی معاملاتی که در طی یک‌فصل مانند خریدوفروش به‌واسطه صاحبان کسب‌وکار و مشاغل و تجار صورت می‌گیرد معاملات فصلی نامیده می‌شود. گزارش‌های فصلی خریدوفروش با نام‌های دیگر هم مانند: گزارش‌های فصلی راجع به ماده ۱۶۹، گزارش‌های فصلی معاملات، معاملات خریدوفروش فصلی و … شرح داده می‌شود.

مطابق با ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مودیان مالیاتی موظف هستند جهت مشخص‌کردن مقدار مالیات خریدوفروش‌های فصلی در مهلت تعیین شده کلیه اسناد و مدارک مرتبط به آن را به سازمان امور مالیاتی ارائه نموده تا طبق آن مقدار مالیات مودیان تعیین گردد و در صورت عدم ارائه اطلاعات موردنیاز در این باره امکان دارد فرد مشمول جرایم سنگین گردد.

مالیات عملکرد شرکت‌ها و مالیات تکلیفی

یکی از کانال‌هایی که دولت‌ها جهت رفع هزینه‌های خود اقدام به گرفتن آن از افراد را می‌نمایند، مالیت محسوب می‌شود که یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین آن مالیات تکلیفی به شمار می‌رود که اشخاص حقوقی و حقیقی ضروری است با جزئیات آن آشنایی جامع داشته باشند. مالیات تکلیفی فقط از دستمزد و حقوق کارگران گرفته نمی‌شوند البته که انواع گوناگونی دارد. به زبان ساده‌تر می‌توان بیان کرد که مالیات تکلیفی که فرد یا نهاد دیگری مالیات را از فرد موردنظر گرفته و به سازمان مالیاتی کشور پرداخت می‌نمایند.

مالیات عملکرد شرکت‌ها و مالیات تکلیفی

انواع مالیات‌های تکلیفی:

  • مالیات تکلیفی اجاره ملک
  • مالیات تکلیفی حقوقی
  • مالیات تکلیفی مضاربه
  • مالیات تکلیفی حق‌الوکاله

بهترین مؤسسه خدمات مالی و حسابداری  

یکی از انواع کسب‌وکار فعال در شهرستان‌ها و تهران شرکت‌های حسابداری و حسابرسی به شمار می‌رود و تمامی فعالان حقوقی یا حقیقی که به‌نوعی به کسب‌وکار خود مشغول هستند، جهت تنظیم نمودن صورت‌حساب‌های مالی، پرداخت نمودن حق بیمه، پرداخت نمودن مالیات‌های تکلیفی، مالیات ارزش‌افزوده همچنین تأمین سرمایه پروژه‌ها و مدیریت مالی و برنامه‌ریزی رویدادهای مالی، احتیاج به حسابداران حرفه‌ای و متخصص هستند تا مدیریت هزینة بهینه‌ای را انجام و ارائه دهند.

وظایف شرکت‌های حسابداری

  • استخدام نیروی حسابداری مثل حسابدار، مشاور مالی و…
  • هر خدماتی که به حسابداری و امور مالی شرکت‌ها مربوط هستند
  • ارائه مشاوره، نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای متناسب مالی و حسابداری جهت امور شرکت
  • ثبت و تنظیم نمودن اسناد حسابداری
  • تهیه و توزیع صورت‌های مالی و اشخاص حقوقی و حقیقی
  • تهیه صورت‌های مالی از روی اسناد و…
  • تجزیه‌وتحلیل امور مالی و تهیه نمودن انواع آیتم‌های گزارش‌های مالی
  • اجرای عملیات مربوط با بستن حساب‌ها و…